Pappa

Guud vad jag saknar våran pappa. Kan fortfarande inte förstå att du har gjort som du har gjort mot oss i alla dessa år.
Men nu har jag valt att försöka stå på egna ben, men de är en liiiten pussebit som fattas i hjärtat å min själ för att jag nånsin ska bli hel igen och det är din bit pappa. Vart har den biten tagit vägen?
Satt och lyssna hemma i soffan igår på cd skivorna som ni har spelat in, där du sjunger. Oj det gör ont kan jag säga att höra på dej..För de påminner mej om tiden när allt var så jävla bra!! Du var den bästa pappan som fanns och vi var så stolta över dej när du spela å sjöng för oss och när du var uppe i Dalsland och spela i den stugan där för massa folk och oj vad stolta jag å våra syskon var över dej då! Men de är ju så längesen nu, en evighet känns det som. Nu är det aldrig detsamma när man är och hälsar på dej. Allt man ser nu är en man vars livet bara har gått i spillror för som har valt spriten istället för sina barn och sitt barnbarn...Och vi har försökt att bygga en bro tillbaka till dej, men vi lyckas aldrig...Varför?...En fråga som jag/vi aldrig kommer att få svar på tror jag, eller rättare sagt jag vet att vi aldrig kommer få svar på...Tiden har redan gått för långt...


Kommentarer
Postat av: lina

finns för dig, de vet du vännen!

2009-10-30 @ 23:23:53
URL: http://linawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0