Bröllop

Japp det var det som var familjesammankomsten i lördags, mamma å pålle gifte sej :) Så himla fina var dom å trevlig dag had vi allihopa! :) Vigseln ägde rum i Naverstad kyrka i Bullarn. Suzz gjode mitt hår å sminka mej sen så kom Pära å hämta mej å körde mej till Bullarn. Kände mej faktiskt fiin
för en gång skull :P


Såhär blev resultatet av mej :)

Efter vigseln så åkte vi ut till Flatön och käkad 3-rätters mycket gott var alltihopa och mkt trevligt
hade vi allihopa oxå :)
 
Så fina så :) Och lyckliga framförallt :)

Vi åkte hem runt 21 så då åkte jag till Suzz och hämta min bil och bytte kläder för att sedan åka till Tanumstrand på Barbados där alla mina vänner var och bugga lite, det var skoj :) Men oj så trött jag var haha, sen åkte jag hem och la mej å sen på söndag så jobba jag 10-19.

Idag så ska jag åka in till Strömstad till min psykolog sen ska jag åka upp och jobba ett par timmar så mamma får rast och så så hon slipper att jobba heldag själv.

Men nu dags att hoppa i duschen!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0