Lugn helg

Helgen har varit lugnt. Bestått av jobb. Skulle egentligen varit på kräftskiva hos Suzz å Glenn igår, men när jag vaknade igår på morgonen så hade jag sprängande huvudvärk, frossa och ont i hela kroppen. Detta höll i sej hela dagen på jobbet oxå. Så jag fick avstå att åka på kräftskivan. När jag sedan kom hem runt 8 så gick jag och lade mej direkt på soffan me duntäcket, en flaska vatten och alvedon asken bredvid mej. Och plötsligt sa de bara pang och jag blev hel glödhet och kroppen och huvudet värkte och jag trodde att min skalle skulle explodera när som helst. Så jag förflytta mej till sängen, men kunde inte sova för jag frös och svettades så runt 1 så fick jag gå upp och duscha för jag var helt dyngsur, sängen likaså. Sen så fick jag bädda in nya sängkläder och tog en sömntablett som gjorde att jag sen kunde somna. Ställde klockan på 7, tänkte att fortsätter det såhär så kommer jag inte klara av att jobba så skulle ringa till mamma isf så hon kunde åka å jobba ist, men när jag vakna så kände jag ingenting. Hade bara huvudvärk, men hade ingen feber kände jag så jag klara allt av att åka å jobba. Jävligt konstigt att det bara höll i sej under natten. Så idag har jag inte känt att jag har haft nån feber, har bara känt av det i huvudet. Men nu är jag ledig imorn så kan vila upp mej :)

Oliver var så himla gullig idag (Leilas äldste son, som jobbar på Iett) han skulle jämföra mej med ett djur fick han för sej och då tänkte jag för mej själv att nu kommer det säkert att jag ser ut som en apa eller nått, haha (han har nämligen vart på lite bus humör idag, har skrämt mej en del gånger osv, haha) men han jämförde mej med en tigerunge, som han tkr är jättesöta :) Sen när han höll på att dra in sakerna så var de en sak som han inte fick över tröskeln så jag hjälpte honom med den och då sa han helt spontant "
Om jag skall tolka dej så är du Guds Ängel" Blev helt paff när han sa det och jag var tvungen att fråga om han skoja med mej, men nej då han var helt allvarlig. Blev väldigt glad av att höra de, behöver höra sånt just nu när de är lite jobbigt för mej. Han är så snäll Oliver :)
Så dagen för övrigt har vart bra.

Så nu har jag öppnat en cider och ska slänga mej i soffan och glo lite på tv. Imorn ska jag träffa Elise. Vi ska gå och fika och tjöta lite skit. Ska bli kul :)

Men nu soffan....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0