Oj Oj Oj

Oj oj oj, fy mej har vart jättedålig på att skriva nu de senaste dagarna,fy mej :( men kan ju ha som ursäkt att jag har inte hunnit med att skriva, hmm har vart ganska mkt fullt upp, men men..

Idag har jag jobbat mellan 14-20 inte vart så mkt kunder men vi har haft att göra ändå, Dixon firar nämligen 40 års jubileum så vi har skyltat med lite erbjudande som gäller ett tag framöver! Så de har vart lite att pyssla med, men kul för då går dagen fort iaf...

På lördag ska vi ju på denna familje sammankomsten, ska bli kul, ser fram emot vad det kan vara? hmm.. Men ska bli kul att klä upp sej å göra sej fin i håret, suzz ska hjälpa mej med detta på lördag förmiddag sen kommer Pära å hämtar mej å kör mej till Bullarn! Sen på kvällen är det bugg som gäller på tanumstrand till Barbados, med massa kompisar, ska bli skoj :) Har börjat att smörja in mej med brun utan sol med skimmer i så jag inte ser så blek ut till min klänning som jag ska ha på mej, kan ju inte sola solarium med tanke på att tatueringen inte har läkt än :( så får ta reserv lösningar istället, hehe! Var å hämta det stora kortet hos robban blev HUR fint som helst :)

Men nu ska de bli sängen :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0