Seeeeg

Fan idag så har jag verkligen vart seg kan jag säga. Men träningsverken blev dubbelt så värre än vad jag hade förväntat mej, men oj vad kul det var att börja med buggen igår igen :) Jag var ju inte alls sugen på att bugga, men de ändra sej ganska snabbt när jag väl kom dit :)  Så idag när jag vakna runt 10 av att syster ringde sen så när jag skulle försöka ta mej upp så hade jag så JÄVLA ont i benen så jag kunde fan inte ta mej ur sängen, hehe så jag tog bara upp gänget med korsord som låg på golvet bredvid sängen och låg kvar tills klockan var runt 2 för då var de dags att ta sej upp om jag ville eller ej för skulle vara inne hos syrran kl 15. Men som sagt de tog emot i benen att ta sej upp, ahah! låter som en 80 åring men denna träningsverken är nog den värsta som jag har haft :P
På väg in till strömstad så satt jag och lyssna på Barbados och tänkte på Jeremias som har bränt skivorna till mej, och att jag inte pratat med honom på länge, han är nämligen uppe i torsby på ett behandlingshem för nacken och ska va där i 4 veckor och han kommer hem om 3 veckor ungefär. I alla fall så precis när jag satt och tänkte på honom så ringde han :) Oj vad glad jag blev, strömstad är så tomt utan honom och jag saknar honom i MASSOR och de gjorde de inte lättare av att han sa att han kommer hem om cirka 3 veckor :( Vill ha hem honom nu juh :( Men dagen blev genast mkt bättre när jag hade pratat med honom :)

Sen så var jag med syrran å brorsan å nicklas å lilla Philip :) Sen när jag kom hem så har jag fortsatt bara degat i soffan framför datan å tv:n sen så gick jag ut å gick en liten sväng, gick sakta men säkert fram hehe ville bara ha lite luft och samla alla tankar som flyger runt i mitt huvud nu. Så nu ska jag hoppa i säng å fortsätta med mina korsord, hehe! Jobba imorn 14-20 å sen hela helgen 10-19 och jag hoppas att de blir jätte mkt att göra i helgen så dagarna bara springer iväg :P

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0