Skön Dag

Idag har jag vart ledig :) Satte mobilen på ljudlös igår när jag kommit hem och lag mej, så jag inte skulle vakna om nån skicka sms till mej eller ringde som vissa folk kan göra ibland på morgonen :) Men vakna runt 12 idag, var hemma runt 23.30 igår. Fick nämligen köra Glenn (Suzz's sambo) till akuten i strömstad. Han ringde när vi var på väg hem från jobbet och sa att han hade jätteont i örat så han ringde till sjukvårdsupplysningen och dom bad honom att åka in och kolla de och dom fick ingen barnvakt till Jazzmine och Suzz skulle upp och jobba tidigt så jag erbjöd mej att köra :) som tur var det bara in till strömstad och undersökningen gick väl på 5 min så hade dom konstaterat att han hade en ganska kraftig öroniflamation, stackarn :( sen så gick bilen hemöver igen så som sagt var hemma runt 23.30 och hoppa då i säng med en gång och somna som en stock, jag älskar ju att sova det är det bästa som jag vet och skulle kunna sova en heldag om det var så, hehe! I alla fall när jag vaknat så gjorde jag mej klar och åkte hem till Bullarn och satte mej i hörnet på huset i bikini och sola i ett par timmar, GUD så härligt det var :) Älskar att sola! Åkte hem runt kl 16 och hoppa i duschen sen slappa lite innan jag börja med maten. Mamma och Pålle skulle komma och äta middag, även lilla Bamse var med och han var ju lika hel galen som alltid. Så dom kom väl runt halv 8 så då käka vi middag och fika sen fram med godis å chips och in i soffan och kolla lite på tv, jag å Mami drack vin :) Hur trevlig och mysig kväll som helst. Önskar ibland (tyvärr) att Bosse (våran riktiga pappa) kunde delta nångång men de är ju nått som aldrig kommer att ske, tyvärr. Men men så är läget. Har till och med börjat att säga Bosse till honom nu istället för pappa. För någon pappa är han inte för mej längre och har väl inte vart dom senaste 10 åren heller så varför kalla honom de? Det enda som jag har gemensamt med honom är min likhet eftersom alla säger att jag är så lik pappa, de är de enda inget mer gemensamt finns med honom.
Men hur som helst så har dagen varit hur bra som helst :) Skönt att bara haft en slapp dag och inget inbokat som alltid brukar vara när jag är ledig, så hur skönt som helst.

Men nu ska jag hoppa i säng. Ska jobba hela helgen så sömnen kan jag behöva mer än väl, haha!

See Ya tomorrow :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0