Tänk att kunna längta så ibland

Tänk att kunna längta så efter en person som har gjort en så illa. Ska det ens vara omöjligt? Ja tydligen för oj vad jag har längtat efter pappa idag.:( Och det är inget som jag ens vill göra men de hade kanske vart konstigt om jag inte hade gjort det emellanåt trots allt som du har gjort. Det var nämligen så idag när jag var ute på rasten och rökte och Peter från Hobbex höll mej sällskap så kom vi in på hans barn på något sätt, och han pratar ju bara så himla gott och bra om dom och att han är det bästa i hans liv. Just på den punkten så tog det hårt. Alla drömmer ju såklart om att alla pappor ska säga så om sina barn, men jag undrar om våran nånsin sagt det om oss det sista 10 åren.? För han hör ju aldrig av sej eller nått så antagligen så tkr han väl inte det. Och de är så jävla tragiskt rent ut sagt att det ska behöva ha blivit såhär. Jag vet när jag var liten att det var min största mardröm att inte vilja träffa sin pappa eller att inte ha nån kontakt och otur som vi hade så blev mardrömmen till verklighet. Spriten är tydligen bättre än jag och mina syskon och hans underbara lilla barnbarn Philip som han är morfar till. Men vad ska man göra mer än bara sakna och längta? Jag vill inte ha nån nära kontakt med honom, är rädd för att han ska slå mej igen som han en gång har gjort om jag bara säger fel saker. Och jag förstår inte vad för spöken som du har i ditt huvud som valde att driva bort dej från dina 3 barn? Och bryta sönder våran mamma som är vår hjältinna och såra och bända sönder den viktigaste delen i hennes familj? Oss.

Men pappa kom hem
För vi längtar efter dig
Du är inte värd oss
Men vi vill ha dig, pappa kom hem
För vi längtar efter dig
Du är inte värd oss
Men pappa kom hem



Detta är de senaste kortet som jag har på mej och pappa. Och det är taget för ett par årsedan.

Ja vad ska man säga, mer än att kunna längta efter någon som har gjort en så fruktansvärt illa dom senaste åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0