Änglar

Det finns vissa människor i mitt liv som är mina änglar..Dessa människor tror jag Gud ville ha i himlen egentligen som sina änglar, men valde istället att klippa deras vingar och placera dom på jorden istället, vilket jag är mycket tacksam över..

Som ni några av er vet så har jag inte mått så bra det senaste och inte varit mej själv, jag har mått rent förjävligt och gör de fortfarande men känner nu att jag har börjat att vandra på rätt väg igen iaf... Jag har sårat folk som jag älskar, gjort så de sitter sår i deras själ föralltid och jag kan inte säga mer än att jag är så ledsen för de, och jag önskar att jag kunde få de ogjort men de kan jag inte....

Mellan mej och C så är de över oxå, vilket är jättetråkigt, men de finns en anledning och den vet bara jag och han, men det är som sagt vi skiljs som goda vänner och jag önskar han all lycka och välmening i livet. Jag älskar honom fortfarande och jag är ledsen varje kväll över de å saknar å kramar kudden å tänker att de är han som jag kramar, men som sagt jag önskar honom all lycka å väl mening i livet iaf.. Jag älskar dej hjärtat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0