C!

När man mådde som dåligaste,
Så kom du in i mitt och förändrade allt. Du såg mig för den jag är och inte för hur jag såg ut. Du fick mig att inse att livet inte är så dåligt, och att det fanns något allt leva och kämpa för och att det fanns något att älska. Det jag känner för dig kommer jag aldrig känna så för någon annan för du är specielle och betydelse full för mig.
JAG ÄLSKAR DIG!

*****

Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart:
Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna.
Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart
det skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart


I Love You!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara du är glad så :)

2010-02-25 @ 18:25:19
URL: http://fuzzything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0