Slapp dag och saknat dag

I helgen så var vi i Karlstad jag å C,:) Han fick de av mej när han fyllde år som ni kanske har läst i nått av mina tidigare inlägg..Så vi åkte på fredag morgon och kom hem igår (söndag). Jättebra har vi haft de iaf, trots ett jävligt dåligt snöoväder på lördagen, men btw så hade vi de hur trevligt som helst :) Så på söndag så rulla bilen hem över, så vi var hemma runt kl 16...Men mysigt har vi haft de iaf :) Så idag har vi oxå bara tagit de lungt, var på en promenad med Enzo som kom hit imorse, sen så var vi borta å bada bubbelpool borta på hotellet, mysigt värre :) Så imorn är de back to normal life igen, med jobb på programmet..Ska bli kul att träffa alla vänner igen uppe på nordby, men hade ju mkt mer vart ledig och hemma med hjärtat :) Men oj vad jag har saknat Pappa idag :( har inte sagt nått eller visat nått för C, men oj vad jag har tänkt mkt på honom idag alltså´, usch usch, riktigt jobbigt ibland, men har lyckats att få bort tankarna ganska bra ändå tkr jag, men de har vart jobbigt, men som sagt när man ler utåt så ser ingen vad man tänker och känner på insidan och de är de bästa med att ha en in och ut sida, de man känner att man vill visa de gör man och de man känner att man inte vill visa gör man inte utan man lägger på en god min ist. Sen självklart har jag vart jätteglad över att fått vara med C idag oxå absolut, men som sagt har tänkt på och saknat Pappa idag, men men så kan de vara. Pappa finns i djupet av mitt hjärta och jag saknar honom i ensamhet oavsett vad han har gjort emot mej och mina syskon, i djupet av mitt hjärta kommer han alltid att stanna kvar, vare sej folk tkr att de är fel eller ej, men han är fortfarande min pappa.. Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0