Slutat att röka!

I lördags kl 24.00 så tog jag min sista cigarett...Och sen dess har jag inte tagit ett enda bloss, har sagt många gånger att jag ska sluta röka pga en viss person som jag tkr VÄLDIGT mkt om vill att jga ska sluta röka, men har alltid uppstått problem så jag har blivit ledsen eller arg och då har jag börjat att röka igen... :( Men denna gången blir de fanimej ingen cigarett som tröst om jag blir förbannad för denna gången ska jag verkligen SLUTA!! Och jag gör de endast för att jag tkr om honom så himla mkt som jag gör, så då är de värt de, kommer satsa allt för att detta ska bli bra och blir de inte de så faller jag säkert tillbaka igen, men så tänker jag inte, kan bara tänka och hoppas att detta blir så himla bra som jag tror att det kan bli om inte han tröttnar på mej och inte vill ha mej....

Men nu ska jag göra mej klar för att åka att jobba 13-20, känner mej inte alls taggad för de, men finns inte så mkt annat att göra än å bara åka, pengarna kommer inte in av sej själv även om man ibland önska att dom gjorde de, haha!

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0