Bra Humör!

Nu har jag duschat och ätit lite kvällsmat :) Har jobbat 10-18 idag med Emma, fan hon är rolig hon...Är så jävla glad att vi är sån go personal på jobbet at man kan skoja med varandra å har riktigt roligt :) Sen efter jobbet så bytte jag om till danskläderna och åkte ner till Hamburgsund och BUGGA!!! Åh fy fan vad roligt det var...:) :) Har ju inte buggat nått sen innan jul, så de var så himla kul å komma igång igen, så tack Emma för att du kunde ta stänging :) Så det var ju inte så mkt vila direkt utan det var fullt ös rätt ut hela tiden :) Så nu bränner mina lår ganska gött och jag tror att jag kommer få ganska mkt träningsvärk imorn, men de är de helt klar värt :) Känner mej så himla glad när jag dansar de är nog då som jag mår som allra bäst tror jag faktiskt, :) Så kan lägga mej å sova med gott samveta att jag nu har kommit igång med dansen igen och jag kommer oavsett att somna som en stock, känns skönt oxå, har inte sovit så bra dom sista nätterna har vaknat ganska ofta så hoppas att jag kan sova hela natten nu för jag är helt jävla slut kan jag säga, haha! Men blir inte många timmars vila för benen ikke! Imorn efter jobbet så är de bugg i lur som gäller direkt efter jobbet ;) Så bara att packa nya danskläder för morgondagen, ska bli så skoj! Imorn ska gå på butikschefsmötet, mamma har fått nackspärr så hon kan inte gå, :( Stackars Mami :( så ska åka hemifrån mej runt 07.45, mötet börjar 08.45 sen vet jag inte hur länge som jag jobbar. Mami skulle komma upp nån gång runt 12 snåret för hon har lite papper som hon ska göra, så vet jag inte om jag kanske tar hela dagen så hon kan få åka hem å vila sej sen resten av veckan...Men men de återstår å se imorn hur hon känner sej osv..Blir mkt jobb för mej nu, men ska inte klaga för jag tycker att de är roligt :)

Men nu blir de att sova....!

God Natt Alla Underbara Vänner!

God Natt "Höskamannen"
Du brinner i mitt hjärta!


PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0