Kärlek

Jag trodde aldrig som sagt att jag skulle kunna börja älska någon så högt igen, jag trodde de var rent jävla omöjligt faktiskt. Att jag skulle kunna hitta nån som betyder så mkt för mej och som jag känner att jag inte vill vara utan.. Men samtidigt så gör de bara så jävla ont. De hände en sak igår som jag överreagera på.. Jag vet att mina handlingar var fel, men de var bara en tanke som jag hade som jag önskade jag kunde fått svar på, men de blev bara bråk:( jag förstår inte vad de är som jag att jag reagerar så som jag gör?? Men tror nog att jag inom mej hittar svaret, och de är för att jag älskar honom så otroligt mkt och är livrädd för att mista honom.. Jag skulle som jag skrivit tidigare kunna dö för honom, jag gör allt för honom. Han har fångat mitt hjärta och hoppas att han inte vill släppa de.. Men samtidigt så förstår jag om han gör de, när jag reagerar så som jag gör i vissa situationer.. Man handlar först å tänker sen ist för att tänka först å handla sen och de är det som jag precis gjort nu och jag ångrar de jag ångrar de så nått så förbannat. Jag vill bara vara med honom, hitta på allt de som vi pratat om att vi ska göra.. Men nu vet jag ingenting om hur de blir och allt är mitt fel.. Önskar bara jag kunde vrida tillbaka tiden till igår och ändra situationen och få gjort de ogjort.. Men jag förstår honom oxå, att de är jobbigt å påfrestande för honom, så förstår honom om han inte vill heller:( men oavsett så förlåt! Jag älskar dej och du har mitt hjärta i din hand och jag hoppas detta kan bli bra. Jag Älskar Dej Puss Sofia "Morran"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0