Längtan så oändlig smärta

Jag tror jag kommer att vakna ur sömnen varje natt och kommer drömma drömmar om dej som kommer suddas är nått som jag aldrig kommer att vilja. Ligger i soffan å kramar kudden som du alltid brukar att sova på för att din doft finns kvar på den..Det kommer tårar..Allt känns bara grått nu..
Jag har en sån fruktansvärd längtan och väntan efter dej och jag undrar om du nånsin kommer att förlåta mej? Ingenting känns längre som förut helt enkelt..Tiden försvinner här bredvid mej och det finns inget jag kan göra, det som är gjort är gjort men jag ångrar de nått så in i helvete, men som sagt man önskar att man gör vissa saker ogjorda men tyvärr så går dom inte att få ogjorda dagen efter hur mkt som man än önskar..Och det gör så jävla ont att veta att såra den person som man älskar så djupt mkt och göra den illa, de är den värsta känslan som finns tror jag, och de är den känslan som jag har haft inom mej hela dagen lång... Överallt som jag går så ser jag nyförälskade par och allt känns bara ännu mera grått,, jag önskar att det var jag och personen som jag älskar mest är dom som går å håller om varandra på stan, på nordby överallt...Allt känns grått nu, men man säger ju att efter regn kommer solsken och jag hoppas de i detta fall oxå, för fy fan vad jag älskar honom! Och de gör så ont i mej att jag sårat honom..Och jag önskar att vi ger detta en chans till så jag verkligen får bevisa att jag vill oxå och att inte finns nått som jag inte gör för dej..För de finns bara du för mej...Finns ingen som jag skulle vilja ersätta dej med...Ingen...Åh de är just för attt jag älskar dej så mkt som jag gör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0