Onsdag...Ledig..

Ledig idag men tro inte att de blev nån sovmorgon för de, ikke! Klockan 08.30 skulle jag till min läkare i Strömstad för att prata om mina mediciner som jag äter... Vi kom överens båda 2 att jag ska fortsätta med dom ett tag till iaf.. Visst dom hjälper men tkr inte att jag ska sluta äta dom riktigt än, är inte i "där" än till att känna att jag vill sluta äta dom, vissa saker som sker runt omkring fortfarande så lika bra att fortsätta med dom..

Var hemma runt 09.30 så satte igång att städa, starta en diskmaskin och tvätta ( det gör jag ännu, så jävla mkt som ska tvättas :P ) och rensat garderoben så u känns den änna tom så får nog försöka få med mej nån människa ner till Lager 157 nån dag för att fylla på med nya kläder, haha!

Så nu har jag slängt mej på soffan, blir bara att ta de lugnt resten av dagen, ska bara laga mej nån middag senare oxå, men som sagt blir lungt iaf!


Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0