Tar Helg!

Nu har jag jobbat ända sen i fredags så nu tar jag helg :) Ska inte klaga, men ska bli så SKÖNT att kunna sova ut imorn :) Har jobbat med Emma alla dagar utom i tisdags, så fan va kul vi har haft på jobbet :P Haha! Dagarna har bara rusat iväg, så de har vart kul!

Efter jobbet så åkte jag in till Strömstad å hjälpte Mattias att flytta ut lite saker, lr nja nu ljuger jag, jag höll mest bort Enzo så han inte var ivägen när dom stora pojkarna bar ut saker i lastbilen, haha! bra att man kan hjälpa till med nått :P
Sen så tog jag med mej Enzo och åkte hem till mej i Grebbestad, så nu ligger lilla Enzo i knäet på mej å sover, tänk att en hund kan göra så att man inte känner sej ensam :) Hanna är på spelkväll hos några kompisar så hon kommer hem sen ikväll nån gång, men då sover säkert jag redan :P Är supertrött som sagt...

Dagen imorn ser ut som följande att jag ska gå till systemet och köpa lite dricka som jag ska ha på kvällen...Sen ska jag ut på en promenad med Enzo, Tim och Tess..Sen dags att göra sej klar för att börja förfesta och sen vidare ut till Tanumstrand! :) Ska supa skallen av mej tänkte jag, haha! har ju inte festat på ett bra tag nu så dags att ta igen de som man missat, haha!

Men nu ska jag slänga på en film och sen krypa till säng :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0