Tårar sprutar...Kroppen skakar!

Alltid är de tydligen jag som jag gör alla fel här! Jag har fan gjort allt för dej och lite till! När du inte mådde bra så var jag inne hos dej hela tiden och tog hand om dej, när du frågat om jag velat komma in till dej så har jag aldrig sagt att jag inte kan bara just för att jag älskar dej så jävla mkt...Men på dej så låter de som allt är mitt fel hela tiden och jag orkar inte...Såg så fram emot att du skulle få en helg i karlstad av mej helgen efter du fylllde år, vi skulle bo på fint hotell och bara koosa oss, men allt detta blir tydligen inte av....Det verkar som du vill slippa mej och då är de lika bra att de blir så....Kommer bli ett rent helvete ett tag framöver, men vad ska jag göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0