....

Finner ingen rubrik till detta inlägget....

På det senaste så har jag känt mej så ensam, känns som om alla dom vänner som brukar att finnats för mej bara är borta. Känns som om jag har ingen.

Återigen så får jag väl tillägga att det fortfarande finns personer som är inne och läser min blogg och det är helt ok för mej, men att sen få frågor av en kompis till mej om jag är sur på den personen...Jag är inte sur på nån, men jag mår skit och sårad som utav helvete och blir det fortfarande, men ist för att springa till mina kompisar och be dom fråga mej så är det väl bara att kontakta mej själv så ska jag förklara en hel del....

Det ska bli så SKÖNT att slippa Nordby efter vi har stängt! Då kommer jag vara LÅNGT härifrån, börja om på nytt och glömma allt det jobbiga som är nu.....

Så återigen ist för att gå till mina vänner och fråga dom så kom å snacka med mej ist så ska jag förklara en hel del...Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0