Det är i motvind

Ja de kan man verkligen säga att de är vissa dagar nu.. Det är motvind om jag känner bara att jag vill ge upp men ändå kämpar på och de gör jag för alla som jag älskar..För nu ska jag fanimej ta mej upp ur detta svarta jävla hålet som jag är i och bli mitt gamla vanliga jag igen, för de finns inget hellre som jag vill, jag känner inte igen mej själv längre, men det går i ertapper. Ena stunden så känns de ok och jag kan få fram ett leende på läpparna för en stund och sen i nästa så tänker jag på allt som hänt och då kan jag bara ligga hemma i sängen och gråta i timmar, men de känns bra att göra de på ett sätt att gråta ut bara låta tårarna rinna, rinna å rinna...Det känns skönt efteråt men de känns även som att det är mängder kvar som vill ut...

Oj vad jag saknar den person som jag älskar mest å högst..Det känns som jag kört in hela kroppen i 700 blås i väggen för de bara värker i hela kroppen för att jag inte får träffa honom, inte får vara med honom, ligga hemma och mysa i soffan framför en bra film och sen bara få somna i hans armar och ibland vakna på nätterna av att han pussar mej och vakna på morgonen och bara få ligga och kolla på honom, saknar hans famn, hans kropp, hans pussar, hans skratt, hans omtänksamhet, hans ömhet och hans närhet...:( Jag hoppas att han ser i mina ögon hur JÄVLA MYCKET som jag ÄLSKAR honom och att han även ser att jag ALDRIG kommer att lämna honom eller göra honom illa mer om han vill öppna den dörren igen som han en gång hade öppen för mej och låta mej komma in... Som om de regnar i mitt hjärta, känns saknaden efter dej eller som när en ängel fäller tårar för kärleken..Men jag förstår att han är sårad in i djupet av sin själ, men du fattas mej och alla minnen dansar i mitt hjärta..Som sagt du fattas mej, jag saknar dej mer än ord kan någonsin förklara, var natt och dag så känner jag att du fattas mej:( Herren Gud har nog ALDRIG sen fått skåda något vackrare än honom från himlen på vår jord...Han är den finaste och jag älskar honom. Alltid.


God Natt!

Puss å Kram

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0