Du är det bästa som har hänt

Du är det bästa som har hänt för mej.
Låt ingen tro nått annat om dej.
Du är de bästa som har hänt har för mej.
Och det kan aldrig någon ta ifrån dej.
Det allra bästa som har hänt är du.

Ja de är det verkligen oxå. Du kommer alltid att vara en del av mej oavsett vad som än händer mellan oss. Men jag hoppas å tänker bara positivt, finns inga negativa tankar om dej. Varje gång som jag träffar dej eller tänker på dej så blir det STORA fjärilar magen på mej och jag bara känner mej SÅ glad och jag vet att jag inte alltid visar det, men det blir jag verkligen! Jag sa efter mitt x som jag hade för några årsedan att kär var det sista jag ville bli, och att jag skulle leva ensam och inga mer killar! Men allt det tar jag tillbaka nu, för nu vill jag bara vara med dej. Man kan säga att det finns mirakel och du är ett mirakel för mej och jag älskar dej mer än du någonsin kan förstå.. :)  När jag inte får träffa sej så saknar jag dej så att det värker i hela kroppen på mej och jag känner mej allmänt nere å ledsen. När jag ligger å sover och du inte ligger bredvid mej och håller mej hårt i dina armar så är de kallt och jag ligger å kramar kudden å tänker att de är dej som kramar..Jag älskar dej så OTROLIGT mycket hjärtat!

Du har någonting som tänder tusen eldar i mej
O jag vet inte hur man släcker dom
För varje gång du ler mot mej
Så blir känslan allt för sann
Du har alltid en plats inom mej
Även om vi sagt farväl
Även om vi inte ses nåt mer
Så du, jag älskar dej
Varje gång som du ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0