Orkar inte mera.....

Så fort jag blir ensam så börjar tårarna att rinna.. Just nu så önskar jag att de bara hade gått åt helvete i torsdags så jag inte hade funnits kvar på denna jord just nu.. Åh de säger jag bara inte för att folk ska tycka synd om mej utan de är så jag känner, jag bara sviker alla folk och förvirrar hela deras värld.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill inte mera, jag orkar inte mera, jag kan inte sova, kan inte köra bil för då bara jag gråter å gråter..Jag vill bara BORT BORT BORT!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var stark! Allt löser sig!



även om jag inte känner dig så väl så ska du veta att jag tänker på dig.Jag finns här om du vill prata,ibland kan de vara skönt och prata med nån man inte känner så väl.



Ta hand om dig!

2010-03-28 @ 22:56:13
URL: http://marriboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0