Saknar

My heart cries ouy to you, you must forgive me.

Fan vad jag saknar DEJ! Det går inte EN minut utan att jag tänker på honom och de riktigt värker i kroppen på mej för jag saknar honom så mycket. Jag vet inte vad jag ska göra för de gör så jävla ont att vara utan honom. Jag vet att jag såra dej och svek dej, men du har svikit mej med ibland men jag ber återigen om ursäkt för sveket jag gjorde mot dej, jag vill inte bara vara din vän. Jag vill vara din FLICKVÄN! Jag vill bara ha en chans till, för detta skulle kunna bli bra. Jag känner att jag inte kan leva utan dej, jag vill bara vara med dej. Jag älskar dej. Tanken på att inte ens få vara med dej får mej bara vilja att korka upp å ösa i mej massa tabletter å försvinna härifrån för så mkt älskar jag dej att jag känner att jag inte vill leva längre om jag inte får vara med dej. Så jag ber dej snälla låt oss försöka igen. Jag älskar dej så OERHÖRT mycket och saknaden är så OÄNDLIGT stor!

Snälla kom tillbaka till mej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0