Jobbig dag

Idag har jag vart ledig och bilen gick in till Uddevalla för att hälsa på farmor å pappa. Åh det var en sån hemsk syn att se pappa idag. Han ramla ju förra veckan å bröt axeln på 2 ställen och jag tänkte att han går ju med en sån mitella som man har när man skadat armen, så man inte överanstränger den. Men detta var nog fan det värsta som jag har sett. Det var bara inte en bruten axel. Det var en pappa som var blå slagen längs hela högra sidan, längs hela armen som han skadat och ett jack i bakhuvudet...Fy fan va hemskt det var att se honom, fick bita ihop nått så förbannat för att inte börja gråta fy fan va hemskt det var...Så när jag satte mej i bilen så kom alla tårarna på en å samma gång..Har även hänt en anna sak idag med, men de vill jag inte berätta om här..Så jag körde som en jävla dåre från uddevalla med hopp om att jag körde åt helvete och jag fick i ren panik ringa en vän som jag åkte till, som jag fick gråta ut hos..Som inte ställde en massa frågor utan lät mej berätta när jag ville och om jag ville och bara gråta å gråta å gråta..Tack vännen, du är UNDERBAR!!! Vad hade jag gjort utan dej...

Så idag vill jag inte leva just denna dagen mer bara, för allt är bara skit ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0