¨~¨~¨~

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv
Så som jag älskar dig
Innerst i mitt hjärta har jag ristat in ditt namn
Du är en del av mig
Precis som sommaren, som kommer om igen
År från år
Ska du finna kärleken, ja alltid ge dig

~¨~¨~¨~¨~

När jag klantar mig
när jag sviker dig
när jag sabbar och förstör
var kvar ändå
tro för oss två för du vet vad jag än gör
ja vad jag än gör
Så aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där (är där) för mig (för mig) som jag är där för dig
ja jag är där för dig

¨~¨~¨~¨~¨~

You appear just like a dream to me
Just like a kaleidoscope colors that cover me
All I need every breath that I breathe
Don't you know you're beautifu lYeah, yeah
When my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I, I, I look at you
When the waves are flooding the shore and I
Can't find my way home anymore
That's when I, I, I look at you

¨~¨~¨~¨~¨~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0