God Vän

Jag lärde känns Sixten under tiden som jag dejta C! Han såg på mej direkt när jag mådde dåligt över nått, han sa hela tiden att om det var nått så kunde jag prata med honom om de...Jag började göra det för vissa dagar så mådde jag verkligen skit och inte bättre blev det heller..Han har alltid funnits där för mej, sagt sannigen som jag inte ville se lr höra...Han har stöttat mej så OTROLIGT mycket det senaste månaderna som varit ett rent helvete för mej, jag har åkt upp och ner olika dagar, men han har alltid funnits där..När jag har ringt honom för att jag varit ledsen och jag har skadat mej själv på ett eller annat vis så har han ALDRIG tvekat att sätta sej i bilen och åka från Strömstad till mej oavsett vad klockan har varit, det tycker jag säger en hel del om hur en sann vän är, en sann vän väljer inte nått annat före när en vän är ledsen och behöver stöd..Han gör inte de, som sagt oavsett vad han än gjorde så släppte han allt som han hade i sina händer och satte sej i bilen och åkte...Jag är så himla tacksam över allt det stöd som han ger mej och är ännu mer tacksam över att jag lärt känna honom även om det har varit under jobbiga omständigheter..Så tack du är verkligen en bra vän...


När jag har orken så ska jag en dag skriva ner vad jag går igenom just nu och allt som hänt och allt som jag varit utsatt för så ni får reda på det och det kommer jag inte göra för att jag vill ha nån uppmärksamhet lr nått utan för att vissa personer som jag inte ens känner som jobbar uppe på Nordby är inne och läser på min blogg och som sen går runt och snackar och kallar mej för massa saker, så de är för att dom personerna ska FATTA vad jag har gått igenom för i mina ögon är dom bara fittor som inte har nått bättre för sej än som ska snacka massa skit när dom inte vet ett SKIT om sanningen och hade jag varit starkare så hade jag fanimej sett till så att dessa personer får ett rent helvete kan jag säga...Så ni som är inne och läser och som inte vet ett SKIT om sanningen kan ju bara hålla käften och jag hoppas att när ni läser det som jag vart bara får er att HÅLLA KÄFTEN i fortsättningen.....Tack!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0